11 de juny del 2009

The Cube


M'he aficonat açò de presentar-vos pelis. Tal volta algún dia vos dóne per vore-les, una dia d'ixos que no sabeu què fer i vos vinga al cap.... vaig a baixar-me ixa peli que deia el Fuertes al Blog. Aleshores ixe dia puga'm comentar-la, tot i que... no sé jo si hi haurà molt a comentar, jajaja.

Continue la meua navegació fílmica amb The Cube (s'han acabat els links, m'he canasat i he d'estudiar). El primer que et pot impactar d'esta pel·lícula és que t'envolta directament en la trama, però quina trama? Sols són un grup de persones seleccionades no precissament a l'atzar que es troben tancades en una espècie d'experiment macabro.

Un cub gegant format per cubs que formen habitàculs. I els protagonistes enfrontant-se a algo més que les seues pors, paranoies, supersticions i desesperacions que diu el trailer.

Dir que hi ha tres entregues d'esta saga:
- The Cube
- The Cube: hypercube
- Cube Zero

Si la primera vos resulta extranya i rallant, espereu a vore la segona. Sols l'he vista una vegada i no he tingut valor de vore-la de nou, fins ara, que me l'estic baixant En aquesta entra en joc el temps i les dimensions paral·leles, cágate.

I la tercera, atenció, sorpresa. Ja ens conten algo més que no siga CUBO CUBO CUBO. Però tindreu que vore les dos anteriors per entredre-ho.

- Passa tú, que a mi me dóna cague...

8 comentaris:

Trasgo de ciència ha dit...

Joder tio. Mira que te pinta de ser roïn la peli. No obstant la vore! ^^

m'està picant la curiositat jajaaj
Oh no! Soy un cubo! XDD

El millor es el tio agafant el formatge de bola formato "depresión" XDD

El tio està pensant: toda pa miiiii me la vo a come enterica. ni las migas! XD

O es que es el teu futur jo fuertes? XDDDDD

Unknown ha dit...

Ixe tio viu en un present, o un furtur paral·lel aquest. Jo aguaite i veig que hagués pogut ser de mi si les circumstàncies de la meua vida hagueren sigut diferents, a que si?

La peli no es gran cosa, evidentment, pero hi ha que vore-la per a opinar, jaja. Com totes les que aniré posant.

que se t'ocorre que podriem fer amb un cudol com eixe, Ernest?

Maite ha dit...

Aloha!

A mi tmb m´han parlar de ella, millor dit, m´han destripat la peli, peo a voltes ve bé tindre poco memòria, pq ja no m´enrecorde.
És una peli q després de exams vore segur:), gràcies x recordar-la.

B7s!

Trasgo de ciència ha dit...

Que què podriem fer amb un cudol com ixe?? Ostia!! Doncs moltse coses! des de clavar-li'l a un o pel cul a reventar-li-lo a Camps en tota la cara. Et referies a això? XDD


PD. ANARES A VOTAR??????????

Unknown ha dit...

Alohomora Maite!!! Te feia de menys pel meu Blog ^^ Un bexito patu... pa ernest no.

Doncs té igual què t'hagen contat de la peli, ja que esta no té ni caps ni peus. No hi ha girs a la trama que et puguen sorprendre... què trama!?!??!?

Ernestito... A mi m'agrada tirar coses esfèriques per escales i rampes quan més llargues millor. Roda que roda, alaa.
No, aixo no li entra a ningu pel cul, jajajaja.
I tirar-se-la a camps, guaxi. Des del balcó de l'ajuntament a baix deuria ser més que suficient.

Si que aní a votar. Votí als verds. A través d'esquerra republicana, un escany.
PUTA PP; PUTA PSOE; PUTA ESPANYA BIPARTIDISTA. Aish! ^^

al final anares?

Maite ha dit...

Wingardium leviosa jejeje.
Pues si vols pelis rayants mira: carreteras secundarias o donnie darko, la segona x lo menys s´enten, la primera quan creus q saps de q va, te canvia tot XD

B7s pa tú tmb!

Unknown ha dit...

No, vore-les soles no, que si me dóna un derrame cerebral no tinc a ningú que em salve de morir, jajajaja.

Hem de fer ixa quedada ^^ Lo d'anar a ca Vicent a finals d'examens continua en peu, que vaig estar parlant amb ell. Així que mira, ja podem fer això, tota la nit veient pelis a saco, a base de cafés, jajaja i puros!!! oh si!!

Maite ha dit...

XDDDDDDDDDDD.
Lo dels puros no se jo jejeje, però lo de les pelis m´apunte :).
M´encanta, maratóooooooooooooooo!