25 de març del 2010

Classe


Está fosc, plou i arribe tard. Obric la porta de l’autoescola Nobelsa i mentre busque seient em fixe que ja han arribat tots els estudiants i la professora. Espera, professora? M’assente i tothom m’observa, s’extranyen de que un xic 3 o 4 anys major que ells estiga allí com si res.
La professora també m’està mirant i comença a dir:

- De tots els estudiants, tenies que ser tú qui arribara tard? – Mentre parla pegue una ullada al quadernet que tinc davant sobre la taula: són problemes de Q.O. la professora es Mª José – Aquest xic està en 4t de carrera, però no dubta en acceptar una invitació per rebre un repàs de formulació orgànica. Espere que molts de vosaltres sigau els seus pasos.

3 comentaris:

Trasgo de ciència ha dit...

Ruben s'ha tornat subnormal i no sap explicar-se XD

bé no és cap novetat

Mayte! ha dit...

Aleluya!! has vuelto a escribirr!!! jajjaaj

Maite ha dit...

Flipaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!

He dit.