13 de desembre del 2009

ratllaures...

• Vicent: ie mamonaso
• com tens d′estat al tyuenti casat?
• 22:01
• Jo: jajajajajaajajaa
• stic casat, pero es secret
• es un matrimoni concertat
• pero que no m'impideix casarme de nou
• perq el matrimoni es regeix segons les lleis estatals del país d'oritgen de la meua dona
• encara té 12 anys, i no se'm permet vore-la fins que cumplisca 16
• aleshores hauré de decidir si fer-la vindre a España, amb tot el papeleo q suposa, i fent que el matrimoni sigui legal a España
• o que continue amb la seua familia
• i podré anar quan vuiga
• xq les seues posesions, es a dir, les de la seua familia passaran automáticament a ser meves quan tinga els 16
• podré tindre tants fills com vuiga, q la seua familia es fará càrrec
• a canvi, jo sols he de mantindre'ls económicament, a més, els ha suposat un ascens a l'escalafó social
• i ja saps, 100 € así, allà es una millonà
• a canvi d'una dona obedient i que em dóna fills, una familia que m'adora, i uns terrenys increibles al seu poble... es més que satisfactori
• pense jo vaja....
• pero encara em queden 4 anys per gaudir, i uns quants més per a que la familia puga fer-se important en la comarca
• el meu retiro está allí Vicent
• una aposta segura pel futur
• ________________________________________
• Vicent: jajajajjaa
• cm tas rallat coplega
• ________________________________________
• Jo: ah si, també hem vaig comprometre a que quan acabe la carrera aniría sobint allí per dur medicines i equip medic

4 comentaris:

Unknown ha dit...

si?

Trasgo de ciència ha dit...

Don Candela también tiene tierras en en lejano oriente,y africa, y ecuador...etcetc.
Don Candela tiene tierras y mujeres donde quiere.
Somiar es de baes
xDDDDDDDDD

Unknown ha dit...

qui t'ha dit això? El Canon me'l déus a mi.

Trasgo de ciència ha dit...

Te'l pagaré ams esperma. Ja saps que pots vendre'l però com el meu és de calitat, el millor és que te'l guardes i més endavant t'autoinsemines i tindràs un Ernestito xD