11 de juny del 2007

Aparences

Me regalaren un penjoll, consisteia en una circumferència de fusta, per una cara es trobava perfilada amb metall incrustat a la fusteta per un parell de xicotets cargols, deixant una circumferència, al centre de la qual es trobava una dorada sargantana.

Bo, als dos dies tota la parafernàlia es va despegar. Sort que va ser a les meues mans i res es va perdre, doncs se de dos que em farien algo pitjor que perdrem de vista. Resulta que els dos cargolets no feien feina alguna, eren simple decoració. De vegades les aparences enganyen...

A hores d’ara ja es trova repegat i a bones. Però jo em continue preguntant el per què una sargantana. Tal volta les meues aparences també enganyen...

22 comentaris:

Oyros ha dit...

La sargantana trau la llengua?

En quan a això que sembla algo i després no és així, jo crec que tot el mon té dues cares: una la pública, la màscara, i l'altra la privada, el autèntic jo, que només ix quan hi ha molta confiança.

Ja saps aixó que es diu: la confiança dona angúnia.

Unknown ha dit...

No, no trau la llengua, a quin sant!?

I tant que en dóna d'angúnia! Quan estic estudiant la gent ve a furtar-me un glop d'aigua fresqueta... cabritos... ¬¬'.

Oyros ha dit...

Vols dir que entra a la teua habitació a per l'aigua fresca en conte d'anar a la nevera?

X_D

Oyros ha dit...

m'agrada el nou logo i el banner :)

Unknown ha dit...

Gracies! Intente posar una imatge de fons... pero no trobe cap optima. La teua bitacora també ha quedat molt bé. Ixes gotetes de tinta son tot un punt.

Encara que no postege en la teua bitàcora, sí que llisc els textos i els comentaris. Pero no tinc res a dir, jiji.

Oyros ha dit...

Pues quan tingues alguna cosa, no dubtes ni un instant en dir-la :)

Unknown ha dit...

Help! no se com llevar el color ixe ocre i el marc marro!!!

Oyros ha dit...

Lleva-li opacitat a la taca roja, que dificulta la llegibilitat, és a dir, fica-li transparència. Per favor.

Com llevar això? Augmenta la mida de la imatge fins que arribe als pixels del cuadre intern o fica-li el fons de tots el cuadres en blanc.

Unknown ha dit...

res, el marc no trobe el codic per a eliminarlo, i el color beig, de cap manera s'elimina. Si vols te passe el codic de la pagina i li pegues una ullada, jo vaig a intentar amb una altra plantilla diferent.

Unknown ha dit...

ja se va arreglant...

Oyros ha dit...

Millor ara, pero el problema es que han dessaparegut entrades :)

Unknown ha dit...

Les he llevades, no se com ho deixare finalment, de momento aixi, per a vore la resta es tindrà que anar una a una des de l'arxiu del la bitacora.

Unknown ha dit...

Finalitzada!!!!!

Oyros ha dit...

Jo li llevaria la cursiva. Resulta incómoda de llegir. La veritat es que mai he sigut massa amic de la cursiva.

En serio, llévalila que molesta :)

Unknown ha dit...

q no molesta feo!! q aixi es mes atractiva. :P

Oyros ha dit...

En serio, cuántes pàgines webs serioses has vist que estiguen escrites en cursiva? Cap. Ni una. La raó és tan simple com que llegir la cursiva dona grima, resulta incómoda i tens que fer un esforç extra per a poder comprendre-la.

A més, la cursiva no més s'utilitza quan vols destacar un troç de text o quan és alguna persona parlant.

En quant a la imatge, és massa fort el color. Deuria estar més transparent i les lletres del títol més grans i una lletra que no estiga en cursiva :P

Unknown ha dit...

Lo de les lletres mes grans es cert que ho havia pensat, per la resta esta perfecte i no va a patir canvis.

El text està en cursiva perque cap lletra estandar que et deixa elegir m'agrada. Volem mes tipus de lletra!!

Oyros ha dit...

T'ho dic en serio. La cursiva resulta molt molesta com a font per defecte. Quedat amb la Verdana o la Arial i au.

Unknown ha dit...

gr....

Unknown ha dit...

I que sapigues que m'han entrar unes endimoniades ganes de posar la New Times Roman només per fotre... ¬¬!!!!

Unknown ha dit...

ah! i en cursiva...

Oyros ha dit...

Cabró. Però gràcies per fer-me cas :)